reklama

Proste...Klár

Jedná dobrá kámoška, čo trochu ďalej býva troška, ale mne to nevadí, ona si ma vždy ochráni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Mali by sme konečne stretko daťa už nad tým ani nerozmýšľať.Ona veľmi skvelá jea neviem, ako ma zoberie.Od hlavy až po päty ma pozná,ale má strach, že je hrozná.No nejako to už dopadne,keď tak ma len odkopne.Pre ňu to nebude strata veľká,ale mne sa zmenší dýchacia dierka.Srdce ma zabolí,veď ono už pozná takých rolí.Dúfam, že to nedopadne tak,ako je napísaný tento brak.Spolu sa mi stretnemea kamaráti budeme.Tá pravá osoba vie isto,aj keď je to písané trochu hmlisto,že ju mám ráda neviem, ako jej to povedať...

Roman Edy Kratochvil

Roman Edy Kratochvil

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj...som aky som a už to asi nezmením...:-)) Zoznam autorových rubrík:  Proste ja...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu