reklama

Pocit....

Pocit, poviem vám to, fakt je krásny, keď vás ma niekto rád. Aj keď je niekde ďaleko, dokážem byť ztoho na mäkko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A ešte krajší pocit je, keď sa vám láska opätuje.Povie vaša náklonnosť sa zmení.Že má zlé vlastnosti to vôbec pravda není.Tým vám iba potvrdí, že sa to ešte viac prehĺbi.Žiarlivosť že je špatná vlastnosť?Pokiaľ je zdravá, máme z nej aj radosť.Tvrdohlavý, tak to hej,občas dostaneš aj na prdel.A ako môže niekto povedať,že je lenivý, keď pohyb má rád.Niekomu tú báseň venuješ,a on povie, že krásne píšeš.Je to v skutku nádhernéa inšpiruje ta to ďalej nane.Prežil som s tebou krásne dve hodinya pritom sa cítim stále bez viny.Keď vám povie ten čas som strávil krásnea naviac pre mňa napísal básne.Ale ty môj zlatučký, ja sa teším na tvoje básničky.Potom píšem o sto šesť,chcem ta zato od lásky zjesť.....

Roman Edy Kratochvil

Roman Edy Kratochvil

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj...som aky som a už to asi nezmením...:-)) Zoznam autorových rubrík:  Proste ja...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu