reklama

Snáď to nieje iba žart....

Láska je slovko veľmi silné, ale vie krásne potešiť ak je verné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď vám niekto povie mám ťa ráda nemyslí to len ako žart,srdiečko vám šťastím zahoría úsmev na tvári vytvorí.Toto slovko vysloviť je jednoduché,ale občas býva aj bezduché..Vtedy sa to láskou nazývať nemôžea v tom vám sex nijak nepomôže...Zase píšem tie svoje bludy,ale dúfam že to prežiješ bez nudy.Bojím sa to slovko povedať,ale asi ťa mám vážne rád.Dokážeš mi dávať také dary,čo môjmu srdcu veľmi veľa vraví...Asi to už nechám tak,bo z toho bude dáky brak....Ahojky mojenko...

Roman Edy Kratochvil

Roman Edy Kratochvil

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj...som aky som a už to asi nezmením...:-)) Zoznam autorových rubrík:  Proste ja...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu